تک درخت بید

من... خودم... دلم...

تک درخت بید

من... خودم... دلم...

12

نمیدونم بگم به ته تغاری حسودیم میشه یا براش غصه میخورم... با توجه به اختلاف سنی ده سالمون خیلی از مشکلاتی که من و خواهره و کلا خانواده تجربه کردیم رو نداشت... در واقع تاریخ خانواه رو به 2 دوره قبل از میلادش و بعد از میلادش تقسیم کرده

با اینکه منم از مدرسه یراست رفتم دانشگاه اما در یک مقایسه اجمالی با ته تغاری فکر میکنم من خیلی ازون بزرگتر بودم... به رفتار و حرکات و حرفاش که نگاه میکنم حس میکنم خیلی بچه ست هنوز و خیلی کار داره تا آماده این جامعه بشه... 

نمیدوم بخاطر ته تغاری بودن و نوع رفتار خانواده بوده این موضوع یا چیز دیگه ولی هنوز خودبرتربینی و بالاتر از بقیه بودن رو تو وجودش داره که امیدوارم بتونه درستش کنه... 

متاسفانه جامعه ما سخت گیرتر از حرفاست و اگر اینطور ادامه بده روزگار سختی در انتظارشه...

نظرات 1 + ارسال نظر
خانومی 29 فروردین 1392 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

ممنون عزیزم که اومدی پیشم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد