تک درخت بید

من... خودم... دلم...

تک درخت بید

من... خودم... دلم...

25

فسقلی خان داره دندون در میاره... یعنی شاید بیشتر از یکماهه که داره دندون در میاره ولی هنوز خبری نیست هر روز


هم بیشتر از قبل لوس و بهونه گیر میشه... حالا هم که مامانش با پای شکسته کنارشه و نازش رو میکشه شدید... البته


که وقتی خونه ما بود نازش بیشتر هم خریدار داشت... وقتی با اون دهن بی دندونش میخنده آدم کلا میخاد قورتش بده


چندتایی هم کلمه یاد گرفته که دیگه کلا اهل خونه واسش ضعف کردن... جدیدترین شاهکارش هم کندن دکمه اسپیس


کیبردم بود که نمیدونم چجوری کندتش نیم وجبی خلاصه که بد بهش عادت کردیم و این یکماه دوری یکم سخت


میگذره... و البته مهلتی هست برای خوب شدن زخم گازهایی که با همون دهن بی دندونش میگیره





نظرات 1 + ارسال نظر
دلژین 3 تیر 1392 ساعت 05:27 ب.ظ http://drdeljeen.com

بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد