تک درخت بید

من... خودم... دلم...

تک درخت بید

من... خودم... دلم...

34

من تا جالا احیا نرفته بودم...توی خیابون دعای دسته جمعی نخونده بودم... دعای جوشن کبیر نخونده بودم در واقع درکش نکرده


بودم...


نمیگم بد بود نه خیلی هم خوب بود ولی در کل تنهایی دعا کردن رو ترجیح میدم... جایی که بتونی تلویزیون رو هروقت خاستی


خاموش کنی... صدای بچه های مردم هم مزاحمت نشه...


پ.ن: قسمت دعا خوندن و صدا و لحن خواننده ش رو دوست داشتم اما شدیدا با قسمت روضه خوانی مراسمات مذهبی


مشکل دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
مستانه 11 مرداد 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

هر کدوم یه حال و هوا داره تنهایی یه حال و تو جمع یه حال دیگه منم معمولا تنهایی رو ترجیح میدم

درسته ولی حداقل تو تنهایی از صداهای مزاحم اطرافیان راحتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد