تک درخت بید

من... خودم... دلم...

تک درخت بید

من... خودم... دلم...

17

خیلی مسخره ست که اینهمه کفش فروشی باشن بعد هیچکدوم سایز پاتو نداشته باشن...

چند مدلی که من و ته تغاری پسندیدیم سایز هیچکدوممون رو نداشت... درحالیکه سایزمون

کاملا نرماله...

5 تا آدم بزرگ اینهمه راه رفتیم واسه فسقلی خان کفس سوت سوتی و کوله پشتی خریدیم برگشتیم...

16

با اینکه رتبه م بد نشده ولی بازم قبول نمیشم و هیچی هم بدتر از این نیست که بدونی قبول نمیشی


فعلا دیگه قید درس رو زدم و رفتم سراغ زبان... کلاس آیلتز ثبت نام کردم و از تیر شروع میشه...


بالاخره اینم یه فعالیته واسه راضی کردن دلم... گرچه روز تعیین سطح بسیار سورپرایز شدم و برخلاف


تصورم که فکر میکردم کلاس پایین قبول میشم آخرین و بالاترین سطحشون رو قبول شدم


حوصله سرکار رفتن هم ندارم... اصلا دنبال کار نیستم... خیلی دوست دارم برم تو خط ترجمه...


فسقلی خان هم هر روز بزرگتر، شیرینتر و شیطونتر میشه... ولی هنوز نه دندون داره، نه سینه


 میره. یکمی تنبله عشق خاله

15

برای مخاطب خاص عزیزم:

بهترین هدیه این روزا، داشتن دوباره آغوشت بود... خوشحالم که بازم هستی نازنینم 

14

حال من خوب است اما... تو باور نکن....